Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 119,92 zł0%
Brutto
Oferta limitowana! Wygasa za:
Pompka do roweru Lezyne Tech Drive HP S wykonana jest z najwyższej klasy, mocnych i wytrzymałych materiałów. Wyposażona jest w przewód ABS Flex Hose i kompozytowy uchwyt do montażu pompki na ramie.
Zarówno korpus, jak i tłok pompki do roweru Lezyne Tech Drive HP S wykonany jest z aluminium przy użyciu maszyn CNC.
Uchwyt zachodzi na korpus pompki, czyniąc konstrukcję zintegrowaną i kompaktową. Wyposażona jest w przewód ABS Flex Hose i kompozytowy uchwyt do montażu pompki na ramę.
Pompka do roweru Tech Drive HP posiada małą średnicę korpusu, zoptymalizowaną do pompowania opon wysokociśnieniowych. Świetnie nadają się do rowerów szosowych i niektórych rowerów miejskich na wąskich oponach.
Pompka do roweru Tech Drive HP S posiada elastyczny wężyk z systemem odpowietrzania ABS. Przy jego użyciu odkręcicie wężyk pompki od zaworu, nie ryzykując zniszczenia gwintu na zaworze.
Specyfikacja:
Tryb: wysokie ciśnienie (HP)
Zawór: Presta, Schrader, Dunlop
Ciśnienie: 120 psi / 8.3 bar
Materiał: aluminium i materiał kompozytowy
Waga: 88 g
Długość: 170 mm
Aluminiowa konstrukcja
Zapewnia lekkość i funkcjonalność oraz elegancki wygląd pompki. Wysoka precyzja wykonania, dzięki zastosowaniu w produkcji maszyn typy CNC.
Elementy wykonane z kompozytu
Wzmocnione włókna węglowe dające wysoką wytrzymałość, odporność na zużycie oraz długi czas użytkowania.
Tryb pompowania High Pressure
Pompka dedykowana do rowerów szosowych i miejskich rowerów o wąskich oponach, wymagających wysokiego ciśnienia.
ABS Flex Hose
Guzik ABS pozwala wypuścić powietrze z wężyka pompki, dzięki czemu można go łatwo odkręcić, nie ryzykując uszkodzenia gwintu za zaworze.
Pasuje do zaworów typu Presta (SV/FV)
Zawór o bardzo małej średnicy to Presta. Występuje w większości dętek oraz w obręczach bezdętkowych. Korzystają z niej profesjonaliści i amatorzy, gdyż zapewnia większą wytrzymałość kół. Pompka do roweru Sport Drive HP wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach, dlatego doskonale pasuje do zaworów typu Presta.
Pasuje do zaworów typu Schrader (AV)
Potocznie nazywany „wentylem samochodowym”, gdyż najczęściej występuje w dętkach i felgach samochodowych. Występuje również w dętkach rowerowych oraz amortyzatorach. Posiada bardzo szeroki otwór. Pompa do roweru Sport Drive HP wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach, dlatego doskonale pasuje do zaworów typu Schrader.
Pasuje do zaworów typu Dunlop (DV/EV)
Zawór o bardzo prostej budowie, a jednocześnie bardzo wytrzymały to Dunlop. Można go często spotykać w rowerach retro. Pompka do roweru Sport Drive HP wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach, dlatego doskonale pasuje do zaworów typu Dunlop.
Instrukcja
1. Odkręć wężyk i wyjmij go z rączki pompki 2. Dopasuj odpowiedni koniec pompki do zaworu Presta/Dunlop lub Schrader; drugi koniec wężyka przykręć do pompki 3. Pasujący koniec wężyka przykręć do otwartego zaworu, a następnie napompuj oponę.
W zaworach Presta z wymiennym rdzeniem: Przed użyciem pompki, wyjmij rdzeń zaworu i nałóż niewielką ilość smaru na gwint rdzenia. Ponownie umieść go w zaworze i porządnie dokręć.
Doskonałej jakości pompka do roweru Lezyne HP Drive M, dedykowana do wąskich opon wysokociśnieniowych, np. w rowerach szosowych. Wyposażona została w uniwersalny wężyk ABS Flex Hose, pasujący do zaworów Pesta, Dunlop i Schrader.
Pompka do roweru Lezyne Tech Drive HP S wykonana jest z najwyższej klasy, mocnych i wytrzymałych materiałów. Wyposażona jest w przewód ABS Flex Hose i kompozytowy uchwyt do montażu pompki na ramie.