Zwroty
Zamówiony produkt to jednak nie to? Możesz zwrócić zakupione przez siebie produkty przez 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
W celu dokonania zwrotu:
- 1. Wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży
- 2. Wyślij do nas towar w dowolny wygodny dla ciebie sposób – pamiętaj przesyłka musi trafić bezpośrednio na nasz adres
Do paczki dołącz:
- - Wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży
- - Dowód zakupu
... i oczywiście towar sam w sobie :)
Adres do wysyłki:
Outdoor Michał Bobruk
ul. Słowackiego 25 lok U1
01-592 Warszawa
Tel: 731 959 363
Email: info@alltheway.pl
PAMIĘTAJ:
- Nie wysyłaj paczki za pobraniem, nie przyjmiemy jej!
- Koszty opakowania i odesłania towaru ponosisz po własnej stronie
- Zapakuj starannie towar aby nie uszkodził się w trakcie transportu
Reklamacje
Jeżeli planujesz zareklamować towar, skontaktuj się z nami może się okazać że uda nam się pomóc natychmiastowo ;)
Jeśli to nie pomogło albo jesteś pewny że nie uda nam się pomóc telefonicznie to poniżej znajdziesz instrukcję jak złożyć reklamację.
Reklamacyjna lista zadań:
- Wypełnij formularz reklamacyjny
- Wyślij do nas towar w dowolny wygodny dla ciebie sposób – pamiętaj przesyłka musi trafić bezpośrednio na nasz adres
Do paczki dołącz:
- Wypełniony formularz reklamacyjny
- Dowód zakupu
... i oczywiście reklamowany towar sam w sobie :)
W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki, otrzymasz odpowiedź na swoją reklamację. Staramy się jednak aby odpowiedź ta nastąpiła najszybciej to możliwe. Informować cię będziemy telefonicznie bądź też mailowo.
Adres do wysyłki:
Outdoor Michał Bobruk
ul. Słowackiego 25 lok U1
01-592 Warszawa
Tel: 731 959 363
Email: info@alltheway.pl
PAMIĘTAJ:
- Nie wysyłaj paczki za pobraniem, nie przyjmiemy jej!
- Zapakuj starannie towar aby nie uszkodził się w trakcie transportu
Zwroty i Reklamacje
Adres korespondencyjny:
Outdoor Michał Bobruk
ul. Kozietulskiego 12 lok. A/12
01-571 Warszawa
tel. 731 959 363
email info@alltheway.pl
Reklamacje
W przypadku reklamacji w pierwszej kolejności prosimy o kontakt ze sklepem. W przypadku niektórych problemów potrafimy pomoć bez odsyłania przedmiotu. Czasem wystarczy jak podeślemy brakujący/zepsuty element.
Prosimy o wysłanie na powyższy adres
- wypełnienie fromularza reklamacyjnego
- dowod zakupu towaru
- towar
Szczegóły odnośnie zwrotów w Regulaminie
Odstąpienie od umowy (zwrot 14 dni)
Prosimy o przesłanie na powyższy adres:
- wypełniony formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub oświadczenia.
- paragon ( oryginał; dotyczy zakupów z paragonem)
- kompletny towar, bez śladów użytkowania ( w stanie niezmienionym - prosimy o dołączenie wszystkiego co było dołączone do produktu, łącznie z niezniszczonym, nadającym się do dalszej sprzedaży opakowaniem)
- towar powinien być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport.
Szczegóły odnośnie zwrotów w Regulaminie