Pompka Lezyne Alloy Drive HV M ABS

Lezyne
4712805977024

Aluminiowa pompka do roweru Lezyne Alloy Drive M mimo swych niewielkich rozmiarów pozwoli szybko napompować duże koła, powietrzem o niskim ciśnieniu.

Więcej

159,90 zł

Płatności

Więcej informacji

Elementy pompki do roweru Lezyne Alloy Drive M wykonano z aluminium obrabianego CNC. Gwarantuje to precyzję wykonania i idealne dopasowanie tłoka do korpusu. Daje to większą efektywność i powoduje, że przy mniejszym nakładzie pracy i czasu napompujecie koła roweru.

Uniwersalny wężyk Flex Hose, w który wyposażona jest pompka, pasuje do zaworów typu Presta, Shrader i Dunlop. Posiada specjalny system ABS. Możliwość odpowietrzenia pompki, przed odkręceniem wężyka od zaworu, zmniejsza ryzyko jego uszkodzenia.

Pompka jest łatwa w transporcie, dzięki małej wadze i kompaktowej konstrukcji. Do tego dołączono do niej mocowanie, wykonane z wytrzymałego i lekkiego materiału kompozytowego.

Specyfikacja:

  • Tryb: wysoka objętość (HV)
  • Zawór: Presta, Schrader
  • Ciśnienie: 90 psi / 6.2 bar
  • Materiał: aluminium i materiał kompozytowy
  • Waga: 128 g
  • Długość: 216 mm

Aluminiowa konstrukcja

Zapewnia lekkość i funkcjonalność oraz elegancki wygląd pompki. Wysoka precyzja wykonania, dzięki zastosowaniu w produkcji maszyn typy CNC.

Elementy wykonane z kompozytu

Wzmocnione włókna węglowe dające wysoką wytrzymałość, odporność na zużycie oraz długi czas użytkowania.

Tryb pompowania High Volume

Nie zawsze masz dużo czasu na pompowanie opon. Jeśli chcesz to zrobić szybko i wydajnie wykorzystaj tryb High Volume. Szerszy tłok pozwoli Ci w mgnieniu oka dopompować oponę i możesz jechać dalej!

Pasuje do zaworów typu Presta (SV/FV)

Zawór o bardzo małej średnicy to Presta. Występuje w większości dętek oraz w obręczach bezdętkowych. Korzystają z niej profesjonaliści i amatorzy, gdyż zapewnia większą wytrzymałość kół. Pompka do roweru Sport Drive HP wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach, dlatego doskonale pasuje do zaworów typu Presta.


Pasuje do zaworów typu Schrader (AV)

Potocznie nazywany „wentylem samochodowym”, gdyż najczęściej występuje w dętkach i felgach samochodowych. Występuje również w dętkach rowerowych oraz amortyzatorach. Posiada bardzo szeroki otwór. Pompa do roweru Sport Drive HP wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach, dlatego doskonale pasuje do zaworów typu Schrader.


Pasuje do zaworów typu Dunlop (DV/EV)

Zawór o bardzo prostej budowie, a jednocześnie bardzo wytrzymały to Dunlop. Można go często spotykać w rowerach retro. Pompka do roweru Sport Drive HP wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach, dlatego doskonale pasuje do zaworów typu Dunlop.

Instrukcja

1. Odkręć wężyk i wyjmij go z rączki pompki
2. Dopasuj odpowiedni koniec pompki do zaworu Presta/Dunlop lub Schrader; drugi koniec wężyka przykręć do pompki
3. Pasujący koniec wężyka przykręć do otwartego zaworu, a następnie napompuj oponę.

W zaworach Presta z wymiennym rdzeniem: Przed użyciem pompki, wyjmij rdzeń zaworu i nałóż niewielką ilość smaru na gwint rdzenia. Ponownie umieść go w zaworze i porządnie dokręć.

Specyfikacja

Wysokość 216 mm
Pompka na naboje CO2 Nie
Rodzaj zaworu Presta/Samochodowy
Waga 128 g
Rodzaj HV ( wysoka objętość)
Path: > > > Pompka Lezyne Alloy Drive HV M ABS

Inne produkty