Pompka do roweru Lezyne Lite Drive HP wykonana jest z najwyższej klasy, mocnych i wytrzymałych materiałów. Zarówno korpus, jak i tłok Lezyne Tech Drive HP S powstał z aluminium przy użyciu maszyn CNC. Staranne i precyzyjne wykonanie robi wrażenie. Świetnie sprawdzi się u profesjonalistów lub osób, które oczekują doskonałości w każdym calu. Pompka do roweru Lezyne Tech Drive HP S wykonana jest z najwyższej klasy, mocnych i wytrzymałych materiałów. Uchwyt zachodzi na korpus pompki, czyniąc konstrukcję zintegrowaną i kompaktową. Pompka Lezyne Tech Drive HP S wyposażona jest w przewód ABS Flex Hose i kompozytowy uchwyt do montażu pompki na ramę.
Lezyne Tech Drive HP posiada małą średnicę korpusu, zoptymalizowaną do pompowania opon wysokociśnieniowych. Świetnie nadają się do rowerów szosowych i niektórych rowerów miejskich na wąskich oponach. Pompka do roweru Lezyne Tech Drive HP S posiada elastyczny wężyk z systemem odpowietrzania ABS.
Specyfikacja:
- Tryb: wysokie ciśnienie (HP)
- Zawór: Presta, Schrader, Dunlop
- Ciśnienie: 120 psi / 8.3 bar
- Materiał: aluminium i materiał kompozytowy
- Waga: 100 g
- Długość: 216 mm
Aluminiowa konstrukcja
Zapewnia lekkość i funkcjonalność oraz elegancki wygląd pompki. Wysoka precyzja wykonania, dzięki zastosowaniu w produkcji maszyn typy CNC.
Elementy wykonane z kompozytu
Wzmocnione włókna węglowe dające wysoką wytrzymałość, odporność na zużycie oraz długi czas użytkowania.
Tryb pompowania High Pressure
Pompka dedykowana do rowerów szosowych i miejskich rowerów o wąskich oponach, wymagających wysokiego ciśnienia.
ABS Flex Hose
Guzik ABS pozwala wypuścić powietrze z wężyka pompki, dzięki czemu można go łatwo odkręcić, nie ryzykując uszkodzenia gwintu za zaworze.
Pasuje do zaworów typu Presta (SV/FV)
Zawór o bardzo małej średnicy to Presta. Występuje w większości dętek oraz w obręczach bezdętkowych. Korzystają z niej profesjonaliści i amatorzy, gdyż zapewnia większą wytrzymałość kół. Pompka do roweru Sport Drive HP wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach, dlatego doskonale pasuje do zaworów typu Presta.
Pasuje do zaworów typu Schrader (AV)
Potocznie nazywany „wentylem samochodowym”, gdyż najczęściej występuje w dętkach i felgach samochodowych. Występuje również w dętkach rowerowych oraz amortyzatorach. Posiada bardzo szeroki otwór. Pompa do roweru Sport Drive HP wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach, dlatego doskonale pasuje do zaworów typu Schrader.
Pasuje do zaworów typu Dunlop (DV/EV)
Zawór o bardzo prostej budowie, a jednocześnie bardzo wytrzymały to Dunlop. Można go często spotykać w rowerach retro. Pompka do roweru Sport Drive HP wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach, dlatego doskonale pasuje do zaworów typu Dunlop.
Instrukcja
1. Odkręć wężyk i wyjmij go z rączki pompki
2. Dopasuj odpowiedni koniec pompki do zaworu Presta/Dunlop lub Schrader; drugi koniec wężyka przykręć do pompki
3. Pasujący koniec wężyka przykręć do otwartego zaworu, a następnie napompuj oponę.
W zaworach Presta z wymiennym rdzeniem: Przed użyciem pompki, wyjmij rdzeń zaworu i nałóż niewielką ilość smaru na gwint rdzenia. Ponownie umieść go w zaworze i porządnie dokręć.