Dętka Continental Tour 28'' (700c) All
Wysokiej jakości dętka zaprojektowana do rowerów trekkingowych przez firmę Continental. Produkt dostępny z wentylami Schrader i Presta.
- -20%
- -20%
Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 19,20 zł 0%
Wysokiej jakości dętka zaprojektowana do rowerów trekkingowych przez firmę Continental. Produkt dostępny z wentylami Schrader i Presta.
Dętka Continental Conti Tube Tour 28'' (700c) All to standardowa dętka przeznaczona do rowerów trekkingowych. Została stworzona przez firmę znaną na całym świecie. Wytworzona z wysokiej jakości butylu, zapewnia trwałość i gwarantuje solidność wykonania. Model dostępny jest w wersji z wentylem typu Auto Schrader o długości 40mm lub Presta 42mm.
Rozmiar podawany jest w dwóch wartościach - szerokości opony oraz jej średnicy. Wartości te należy odczytać na oponie.
Pierwsze oznaczenie (25 - 622) to oznaczenie ETRTO. Pierwsza wartość (25) oznacza szerokość opony, a druga (622) jej średnicę. Drugie oznaczenie to oznaczenie w systemie francuskim. To te same wielkości, ale podane w odwrotnej kolejności: 700 - średnica, 25 - szerokość.
Zdarza się również że rozmiar podany jest w systemie calowym. Wtedy najpierw podawana jest średnica, a następnie szerokość w calach,
np. 26'' x 2,25''.
Gdy znamy rozmiar opony możemy dobrać odpowiednią dętkę.
- Jej średnica powinna dokładnie zgadzać się z odczytaną wartością z opony.
- Szerokość dla dętek podawana jest w zakresach - odczytana szerokość opony powinna zawierać się w tym zakresie.
Jeśli chodzi o rodzaj wentyla - najlepiej dobrać dętkę z takim samym wentylem, który mieliśmy wcześniej. Jeśli chcemy zmienić lub nie jesteśmy pewni jaki mieliśmy, należy sprawdzić wielkość otworu w feldze koła rowerowego. Jeżeli ma średnicę mniejszą niż 8mm to jedynym pasującym zaworem będzie zawór typu Presta. Długość zaworu zależy od wysokości obręczy roweru, jednak standardowym wyborem są wentyle o długości 35-48mm. Dłuższe (60-80 mm) stosuje się w wyjątkowych sytuacjach w przypadku szosowych kół z wysokim stożkiem.
Wentyl typu Schrader (Auto) - najczęściej spotykany, określany również jako samochodowy (skrót AV); Ma postać metalowej rurki z wewnętrznym i zewnętrznym gwintem wewnątrz której znajduje się rdzeń z iglicą, której dociśnięcie otwiera zawór.
Wentyl typu Presta - często spotykany, nazywany również zaworem Sclaverand lub rzadziej francuskim (skrót SV lub FV); Ma najmniejszą średnicę w porównaniu z innymi typami wentyli rowerowcyh. Składa się z gwintowanej zewnętrznie rurki oraz rdzenia z tłoczkiem osadzonym na jej końcu. W celu otwarcia zaworu należy odkręcić nakrętkę i wcisnąć tłoczek.
Wentyl typu Dunlop - rzadko spotykany, nazywany także wentylem rowerowym lub angielskim (skrót DV); Ma postać gwintowanej zewnętrznie rurki oraz rdzenia osadzonego na końcu rurki. Jego zaletą jest jego prostota oraz odporność na mechaniczne uszkodzenie podczas pompowania.
Wysokiej jakości dętka zaprojektowana do rowerów trekkingowych przez firmę Continental. Produkt dostępny z wentylami Schrader i Presta.
Wysokiej jakości dętka zaprojektowana do rowerów szosowych przez firmę Continental. Produkt dostępny z wentylem Presta o długości 42 lub 60 mm.
Pusty koszyk.