Rower elektryczny Winora Tria N8f eco Low to model, który łączy zalety tradycyjnego roweru z dodatkowym wsparciem napędu elektrycznego. Tria N8f eco Low ma solidną ramę z aluminium, która jest lekka, ale jednocześnie wytrzymała. Rama została specjalnie zaprojektowana w niskim profilu, co ułatwia wsiadanie i zsiadanie z roweru.
Specyfikacja
Elektronika:
• Silnik: Bosch Active Plus 250W, 50Nm, 25km/h
• Bateria: Bosch PowerTube 400Wh
• Wyświetlacz: Bosch, Purion
Komponenty rowerowe:
• Rama: Winora, Aluminium 6061
• Uchwyty kierownicy: Herrmans, Click Ergo- skręcane
• Przerzutka tylna: Shimano Nexus
• Hamulec przedni: Alhonga, HT474, hydrauliczne hamulce tarczowe
• Hamulec tylny: Alhonga, HT474, hydrauliczne hamulce tarczowe
• Dźwignia hamulca: Alhonga, HT474, aluminium
• Dźwignia zmiany biegów: Shimano, Nexus
• Opony: Schwalbe, Road Cruiser, 50-622,28x2.0”
• Piasta przedniego koła: Shimano, TX505, Centerlock
• Piasta tylnego koła: Shimano, Nexus
• Widelec: SR Suntour, NEX E25, sprężyna stalowa, skok 63 mm, stalowa rura sterowa 1 1/8" - 1 1/2" stożkowa, Quick release 100 mm
• Siodełko: Selle Royal Wave
• Sztyca: XLC, aluminium, patent, 31,6 mm
• Stery: Feimin, A-head tapered, łożysko kulkowe
• Mostek: aluminiowy z regulowanym kątem
• Zębatka przednia: Samox, 38 zębów
• Zębatka tylna: pinion 19 zębów
• Suport: zintegrowany w silniku
• Ramię korby: Winora, kute, aluminiowe
• Dętka: zawór Dunlop
• Tarcza hamulcowa przednia: Alhonga, DXR1806, 180 mm
• Tarcza hamulcowa tylna: Alhonga, DXR1806, 160 mm
• Kierownica: Ergobar, oversize, 640 mm
• Łańcuch: KMC, X8
• Osłona łańcucha: SKS, Chainbow-E 38T
• Koła - szprychy: szprychy z stali nierdzewnej
• Obręcz zaciskowa: quick release, 34.9 mm
• Pedały: VP, E461, aluminium, z odblaskiem
• Obręcz: Ryde, Eco21, podwójna ścianka, aluminiowe
• Maksymalne obciążenie: 130 kg
• Reflektor: Herrmans, H-black MR-Go
• Tylne światło: AXA, Juno Ebike
• Bagażnik: bagażnik systemowy do 25kg
• Błotniki: Eurofender, Tempo, Chromoplasty SKS
• Nóżka: Ursus, Mooi
Uwaga! Rowery zakupione online wymagają złożenia samodzielnego lub w serwisie.
Wygląd klasycznego trekkinga lecz z wsparciem elektrycznym
Dzięki wsparciu silnika elektrycznego od Boscha jazda na rowerze Tria N8f to wyjątkowe doświadczenie, które łączy zalety tradycyjnego roweru trekkingowego z dodatkowym wsparciem napędu elektrycznego.
Wszystkie potrzeby zaspokojone w jednym pudełku
Winora Tria N8f eco wyposażona została w komplet pełnych błotników, oświetlenie, nóżka a nawet bagażnik. Dzięki takiej konfiguracji rower gotowy jest na każdą przygodę, bez potrzeby dodatkowych zakupów i nadprogramowego montowania akcesoriów.
Amortzator szyty na miarę
Dzięki zastosowaniu amortyzatora o skoku 63mm jazda będzie znacznie płynniejsza niezależnie od terenu i warunków. Amortyzator zmniejszy wstrząsy i zadba o trakcje przedniego koła, co w rezultacie ułatwi jazdę i pokonywanie przeszkód. O komfort i bezpieczeństwo dbają też opony od Schwalbe 28 cala.
Niezawodny i trwały napęd
Shimano Nexus wykorzystuje wewnętrzną piastę, co oznacza, że wszystkie biegi są ukryte wewnątrz piasty tylnego koła. Dzięki temu układ jest bardziej chroniony przed warunkami atmosferycznymi i zanieczyszczeniami, co przekłada się na jego trwałość i niezawodność. Nexus charakteryzuje się niskim zużyciem, co oznacza, że wymaga mniej konserwacji i regulacji w porównaniu do niektórych innych układów napędowych.