Małe wymiary, a szczególnie waga (zaledwie 75 g!), powodują, że pompka do roweru Sport Drive HP jest niezwykle poręczna i bez problemu zabierzecie ją na każdą wycieczkę, a nawet krótką przejażdżkę po mieście.
Korpus i tłok pompki wykonane są z aluminium, obrabianego CNC, co gwarantuje precyzję wykonania i wytrzymałość. Dodatkowo rączka pompki i zaślepki wykonane są z wysoce wytrzymałego materiału kompozytowego.
Pompka do roweru Sport Drive HP jest niezwykle uniwersalna. Wyposażona jest w wężyk Flex Hose, który pasuje do zaworów typu Presta, Shrader i Dunlop.
Wraz z pompką otrzymacie lekkie i wytrzymałe mocowanie, wykonane z materiału kompozytowego.
Specyfikacja:
- Tryb: wysokie ciśnienie (HP)
- Zawór: Presta, Schrader, Dunlop
- Ciśnienie: 120 psi / 8.3 bar
- Materiał: aluminium i materiał kompozytowy
- Waga: 75 g
- Długość: 170 mm
Aluminiowa konstrukcja
Zapewnia lekkość i funkcjonalność oraz elegancki wygląd pompki. Wysoka precyzja wykonania, dzięki zastosowaniu w produkcji maszyn typy CNC.
Elementy wykonane z kompozytu
Wzmocnione włókna węglowe dające wysoką wytrzymałość, odporność na zużycie oraz długi czas użytkowania.
Tryb pompowania High Pressure
Pompka dedykowana do rowerów szosowych i miejskich rowerów o wąskich oponach, wymagających wysokiego ciśnienia.
Pasuje do zaworów typu Presta (SV/FV)
Zawór o bardzo małej średnicy to Presta. Występuje w większości dętek oraz w obręczach bezdętkowych. Korzystają z niej profesjonaliści i amatorzy, gdyż zapewnia większą wytrzymałość kół. Pompka do roweru Sport Drive HP wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach, dlatego doskonale pasuje do zaworów typu Presta.
Pasuje do zaworów typu Schrader (AV)
Potocznie nazywany „wentylem samochodowym”, gdyż najczęściej występuje w dętkach i felgach samochodowych. Występuje również w dętkach rowerowych oraz amortyzatorach. Posiada bardzo szeroki otwór. Pompa do roweru Sport Drive HP wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach, dlatego doskonale pasuje do zaworów typu Schrader.
Pasuje do zaworów typu Dunlop (DV/EV)
Zawór o bardzo prostej budowie, a jednocześnie bardzo wytrzymały to Dunlop. Można go często spotykać w rowerach retro. Pompka do roweru Sport Drive HP wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach, dlatego doskonale pasuje do zaworów typu Dunlop.
Instrukcja
1. Odkręć wężyk i wyjmij go z rączki pompki
2. Dopasuj odpowiedni koniec pompki do zaworu Presta/Dunlop lub Schrader; drugi koniec wężyka przykręć do pompki
3. Pasujący koniec wężyka przykręć do otwartego zaworu, a następnie napompuj oponę.
W zaworach Presta z wymiennym rdzeniem: Przed użyciem pompki, wyjmij rdzeń zaworu i nałóż niewielką ilość smaru na gwint rdzenia. Ponownie umieść go w zaworze i porządnie dokręć.