Pompka Lezyne HV Drive M ABS
Jeśli szukasz pompki, którą łatwo zabierzesz wszędzie ze sobą i jednocześnie będzie doskonale wykonana to Lezyne HV Drive M spełni Twoje oczekiwania! Wysoka jakość.
Mimo swych niewielkich rozmiarów, pompka do roweru Lezyne Alloy Drive S pozwoli szybko napompować duże koła. Świetnie nadaje się np. do rowerów górskich.
Pompki do roweru Lezyne Alloy Drive M wykonana z aluminium na maszynach CNC. Dzięki temu jej elementy są precyzyjnie wykonane i dopasowane. Mniejszym nakładem pracy i w krótszym czasie w pełni napompujecie koło. Rączka pompki, nachodząca na korpus zwiększa efektywność pompowania.
Pompka wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach. Jest uniwersalny i pasuje zarówno do zaworów Presta, jak i Shrader oraz Dunlop. Dzięki Air Bleed System, odpowietrzony wężyk odkręcicie od zaworu nie niszcząc go.
Transport lekkiej i kompaktowej pompki ułatwi mocowanie do ramy załączone w zestawie. Wykonane jest z odpornego materiału kompaktowego.
Zapewnia lekkość i funkcjonalność oraz elegancki wygląd pompki. Wysoka precyzja wykonania, dzięki zastosowaniu w produkcji maszyn typy CNC.
Wzmocnione włókna węglowe dające wysoką wytrzymałość, odporność na zużycie oraz długi czas użytkowania.
Nie zawsze masz dużo czasu na pompowanie opon. Jeśli chcesz to zrobić szybko i wydajnie wykorzystaj tryb High Volume. Szerszy tłok pozwoli Ci w mgnieniu oka dopompować oponę i możesz jechać dalej!
Zawór o bardzo małej średnicy to Presta. Występuje w większości dętek oraz w obręczach bezdętkowych. Korzystają z niej profesjonaliści i amatorzy, gdyż zapewnia większą wytrzymałość kół. Pompka do roweru Sport Drive HP wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach, dlatego doskonale pasuje do zaworów typu Presta.
Potocznie nazywany „wentylem samochodowym”, gdyż najczęściej występuje w dętkach i felgach samochodowych. Występuje również w dętkach rowerowych oraz amortyzatorach. Posiada bardzo szeroki otwór. Pompa do roweru Sport Drive HP wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach, dlatego doskonale pasuje do zaworów typu Schrader.
Zawór o bardzo prostej budowie, a jednocześnie bardzo wytrzymały to Dunlop. Można go często spotykać w rowerach retro. Pompka do roweru Sport Drive HP wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach, dlatego doskonale pasuje do zaworów typu Dunlop.
1. Odkręć wężyk i wyjmij go z rączki pompki
2. Dopasuj odpowiedni koniec pompki do zaworu Presta/Dunlop lub Schrader; drugi koniec wężyka przykręć do pompki
3. Pasujący koniec wężyka przykręć do otwartego zaworu, a następnie napompuj oponę.
W zaworach Presta z wymiennym rdzeniem: Przed użyciem pompki, wyjmij rdzeń zaworu i nałóż niewielką ilość smaru na gwint rdzenia. Ponownie umieść go w zaworze i porządnie dokręć.
Jeśli szukasz pompki, którą łatwo zabierzesz wszędzie ze sobą i jednocześnie będzie doskonale wykonana to Lezyne HV Drive M spełni Twoje oczekiwania! Wysoka jakość.
Kompaktowa pompka do roweru Lezyne Tech Drive HV S stworzona szybkie pompowanie dużych opon powietrzem o niskim ciśnieniu, np. w rowerach górskich i miejskich.
Mimo swych niewielkich rozmiarów, pompka do roweru Lezyne Alloy Drive S pozwoli szybko napompować duże koła. Świetnie nadaje się np. do rowerów górskich.
Pusty koszyk.