• Pompka Lezyne Alloy Drive HV S ABS
  • Pompka Lezyne Alloy Drive HV S ABS
  • Pompka Lezyne Alloy Drive HV S ABS
  • Pompka Lezyne Alloy Drive HV S ABS

Pompka Lezyne Alloy Drive HV S ABS

229,90 zł
Brutto

Mimo swych niewielkich rozmiarów, pompka do roweru Lezyne Alloy Drive S pozwoli szybko napompować duże koła. Świetnie nadaje się np. do rowerów górskich.

Kolor
Ilość
Dostępny produkt z innymi opcjami

LZN-1-MP-ALLDR-V2S04
4712805977062
Inne produkty od Lezyne

Pompki do roweru Lezyne Alloy Drive M wykonana z aluminium na maszynach CNC. Dzięki temu jej elementy są precyzyjnie wykonane i dopasowane. Mniejszym nakładem pracy i w krótszym czasie w pełni napompujecie koło. Rączka pompki, nachodząca na korpus zwiększa efektywność pompowania.

 Pompka wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach. Jest uniwersalny i pasuje zarówno do zaworów Presta, jak i Shrader oraz Dunlop. Dzięki Air Bleed System, odpowietrzony wężyk odkręcicie od zaworu nie niszcząc go.

Transport lekkiej i kompaktowej pompki ułatwi mocowanie do ramy załączone w zestawie. Wykonane jest z odpornego materiału kompaktowego.

Specyfikacja:

  • Tryb: wysoka objętość (HV)
  • Zawór: Presta, Schrader, Dunlop
  • Ciśnienie: 90 psi / 6.2 bar
  • Materiał: aluminium i materiał kompozytowy
  • Waga: 128 g
  • Długość: 216 mm

Aluminiowa konstrukcja

Zapewnia lekkość i funkcjonalność oraz elegancki wygląd pompki. Wysoka precyzja wykonania, dzięki zastosowaniu w produkcji maszyn typy CNC.

Elementy wykonane z kompozytu

Wzmocnione włókna węglowe dające wysoką wytrzymałość, odporność na zużycie oraz długi czas użytkowania.

Tryb pompowania High Volume

Nie zawsze masz dużo czasu na pompowanie opon. Jeśli chcesz to zrobić szybko i wydajnie wykorzystaj tryb High Volume. Szerszy tłok pozwoli Ci w mgnieniu oka dopompować oponę i możesz jechać dalej!

Pasuje do zaworów typu Presta (SV/FV)

Zawór o bardzo małej średnicy to Presta. Występuje w większości dętek oraz w obręczach bezdętkowych. Korzystają z niej profesjonaliści i amatorzy, gdyż zapewnia większą wytrzymałość kół. Pompka do roweru Sport Drive HP wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach, dlatego doskonale pasuje do zaworów typu Presta.


Pasuje do zaworów typu Schrader (AV)

Potocznie nazywany „wentylem samochodowym”, gdyż najczęściej występuje w dętkach i felgach samochodowych. Występuje również w dętkach rowerowych oraz amortyzatorach. Posiada bardzo szeroki otwór. Pompa do roweru Sport Drive HP wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach, dlatego doskonale pasuje do zaworów typu Schrader.


Pasuje do zaworów typu Dunlop (DV/EV)

Zawór o bardzo prostej budowie, a jednocześnie bardzo wytrzymały to Dunlop. Można go często spotykać w rowerach retro. Pompka do roweru Sport Drive HP wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach, dlatego doskonale pasuje do zaworów typu Dunlop.

Instrukcja

1. Odkręć wężyk i wyjmij go z rączki pompki
2. Dopasuj odpowiedni koniec pompki do zaworu Presta/Dunlop lub Schrader; drugi koniec wężyka przykręć do pompki
3. Pasujący koniec wężyka przykręć do otwartego zaworu, a następnie napompuj oponę.

W zaworach Presta z wymiennym rdzeniem: Przed użyciem pompki, wyjmij rdzeń zaworu i nałóż niewielką ilość smaru na gwint rdzenia. Ponownie umieść go w zaworze i porządnie dokręć.

Opis

Pompka na naboje CO2
Nie
Rodzaj zaworu
Presta/Samochodowy
Waga
128 g
Wysokość
216 mm
Rodzaj
HV ( wysoka objętość)

Specyficzne kody

EAN13
4712805977062

Komentarze

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Koszyk

Pusty koszyk.

 

Wpisz szukaną frazę np.:
Polecane produkty:

Konto

Konto

Brak konta?
Utwórz konto