Pompka Lezyne HV Drive M ABS
Jeśli szukasz pompki, którą łatwo zabierzesz wszędzie ze sobą i jednocześnie będzie doskonale wykonana to Lezyne HV Drive M spełni Twoje oczekiwania! Wysoka jakość.
- Brak na stanie
- -20%
- -20%
- Obecnie brak na stanie
Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 99,92 zł 0%
Kompaktowa pompka do roweru Lezyne Tech Drive HV S stworzona szybkie pompowanie dużych opon powietrzem o niskim ciśnieniu, np. w rowerach górskich i miejskich.
Pompka całości wykonana jest z aluminium, dzięki czemu ma niską wagę. Dzięki wykonaniu elementów na maszynach typu CNC uzyskano ich wysoką trwałość, ale także idealne dopasowanie. Powoduje to dużą efektywność pracy pompki i skraca czas potrzebny do napompowania koła.
Pompka do roweru Lezyne Tech Drive HV S posiada elastyczny wężyk z systemem ABS. Dzięki możliwości spuszczenia z niego resztek powietrza, po zakończeniu pompowania, nie ryzykujemy zniszczenia gwintu przy odkręcaniu wężyka od zaworu.
Wężyk pompki Lezyne Tech Drive HV S ma dwie końcówki pasujące zarówno do zaworów Presta, jak i Dunlop i Schrader.
Rączka pompki zachodzi na jej korpus, a wężyk schowany jest w jej środku. Dzięki temu rozwiązaniu pompka zajmuje niewiele miejsca i zabrać ją można na każdą wycieczkę.
Zapewnia lekkość i funkcjonalność oraz elegancki wygląd pompki. Wysoka precyzja wykonania, dzięki zastosowaniu w produkcji maszyn typy CNC.
Wzmocnione włókna węglowe dające wysoką wytrzymałość, odporność na zużycie oraz długi czas użytkowania.
Nie zawsze masz dużo czasu na pompowanie opon. Jeśli chcesz to zrobić szybko i wydajnie wykorzystaj tryb High Volume. Szerszy tłok pozwoli Ci w mgnieniu oka dopompować oponę i możesz jechać dalej!
Zawór o bardzo małej średnicy to Presta. Występuje w większości dętek oraz w obręczach bezdętkowych. Korzystają z niej profesjonaliści i amatorzy, gdyż zapewnia większą wytrzymałość kół. Pompka do roweru Sport Drive HP wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach, dlatego doskonale pasuje do zaworów typu Presta.
Potocznie nazywany „wentylem samochodowym”, gdyż najczęściej występuje w dętkach i felgach samochodowych. Występuje również w dętkach rowerowych oraz amortyzatorach. Posiada bardzo szeroki otwór. Pompa do roweru Sport Drive HP wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach, dlatego doskonale pasuje do zaworów typu Schrader.
Zawór o bardzo prostej budowie, a jednocześnie bardzo wytrzymały to Dunlop. Można go często spotykać w rowerach retro. Pompka do roweru Sport Drive HP wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach, dlatego doskonale pasuje do zaworów typu Dunlop.
1. Odkręć wężyk i wyjmij go z rączki pompki
2. Dopasuj odpowiedni koniec pompki do zaworu Presta/Dunlop lub Schrader; drugi koniec wężyka przykręć do pompki
3. Pasujący koniec wężyka przykręć do otwartego zaworu, a następnie napompuj oponę.
W zaworach Presta z wymiennym rdzeniem: Przed użyciem pompki, wyjmij rdzeń zaworu i nałóż niewielką ilość smaru na gwint rdzenia. Ponownie umieść go w zaworze i porządnie dokręć.
Jeśli szukasz pompki, którą łatwo zabierzesz wszędzie ze sobą i jednocześnie będzie doskonale wykonana to Lezyne HV Drive M spełni Twoje oczekiwania! Wysoka jakość.
Kompaktowa pompka do roweru Lezyne Tech Drive HV S stworzona szybkie pompowanie dużych opon powietrzem o niskim ciśnieniu, np. w rowerach górskich i miejskich.
Mimo swych niewielkich rozmiarów, pompka do roweru Lezyne Alloy Drive S pozwoli szybko napompować duże koła. Świetnie nadaje się np. do rowerów górskich.
Pusty koszyk.