Pompka Lezyne HV Drive M ABS

109,00 zł
Brutto

Jeśli szukasz pompki, którą łatwo zabierzesz wszędzie ze sobą i jednocześnie będzie doskonale wykonana to Lezyne HV Drive M spełni Twoje oczekiwania! Wysoka jakość.

Kolor
Ilość
Obecnie brak na stanie

 

Polityka bezpieczeństwa

 

Zasady i cennik dostaw

 

Bezpieczne zwroty

Lezyne HV Drive M to doskonały wybór dla wszystkich, którzy nie chcą męczyć się z pompowaniem podczas wycieczek. Dzięki systemowi High Volume czynność ta będzie bardziej efektywna, a co za tym idzie również szybsza.

W przypadku Lezyne HV Drive M wspaniały wygląd idzie w parze z doskonałym wykonaniem. Do produkcji wykorzystano wysokiej klasy aluminium i materiał kompozytowy. Pompa do roweru Lezyne HV Drive M to świetny wybór dla każdego kto ceni jakość, wytrzymałość i doskonały wygląd!

Teraz, nie musisz się już martwić rodzajami zaworów. Pompka Lezyne HV Drive M pasuje do wszystkich. Rewelacyjnie sprawdzi się do pompowania kół w rowerach miejskich oraz turystycznych.

Specyfikacja:

  • Tryb: wysoka objętość (HV)
  • Zawór: Presta, Schrader, Dunlop
  • Ciśnienie: 90 psi / 6.2 bar
  • Materiał: aluminium i materiał kompozytowy
  • Waga: 109 g
  • Długość: 216 mm

Aluminiowa konstrukcja

Zapewnia lekkość i funkcjonalność oraz elegancki wygląd pompki. Wysoka precyzja wykonania, dzięki zastosowaniu w produkcji maszyn typy CNC.

Elementy wykonane z kompozytu

Wzmocnione włókna węglowe dające wysoką wytrzymałość, odporność na zużycie oraz długi czas użytkowania.

Tryb pompowania High Volume

Nie zawsze masz dużo czasu na pompowanie opon. Jeśli chcesz to zrobić szybko i wydajnie wykorzystaj tryb High Volume. Szerszy tłok pozwoli Ci w mgnieniu oka dopompować oponę i możesz jechać dalej!

Pasuje do zaworów typu Presta (SV/FV)

Zawór o bardzo małej średnicy to Presta. Występuje w większości dętek oraz w obręczach bezdętkowych. Korzystają z niej profesjonaliści i amatorzy, gdyż zapewnia większą wytrzymałość kół. Pompka do roweru Sport Drive HP wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach, dlatego doskonale pasuje do zaworów typu Presta.


Pasuje do zaworów typu Schrader (AV)

Potocznie nazywany „wentylem samochodowym”, gdyż najczęściej występuje w dętkach i felgach samochodowych. Występuje również w dętkach rowerowych oraz amortyzatorach. Posiada bardzo szeroki otwór. Pompa do roweru Sport Drive HP wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach, dlatego doskonale pasuje do zaworów typu Schrader.


Pasuje do zaworów typu Dunlop (DV/EV)

Zawór o bardzo prostej budowie, a jednocześnie bardzo wytrzymały to Dunlop. Można go często spotykać w rowerach retro. Pompka do roweru Sport Drive HP wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach, dlatego doskonale pasuje do zaworów typu Dunlop.

Instrukcja

1. Odkręć wężyk i wyjmij go z rączki pompki
2. Dopasuj odpowiedni koniec pompki do zaworu Presta/Dunlop lub Schrader; drugi koniec wężyka przykręć do pompki
3. Pasujący koniec wężyka przykręć do otwartego zaworu, a następnie napompuj oponę.

W zaworach Presta z wymiennym rdzeniem: Przed użyciem pompki, wyjmij rdzeń zaworu i nałóż niewielką ilość smaru na gwint rdzenia. Ponownie umieść go w zaworze i porządnie dokręć.

4712805976669

Opis

Pompka na naboje CO2
Nie
Rodzaj zaworu
Presta/Samochodowy/Dunlop
Maksymalne ciśnienie
90 psi / 6.2 bar
Waga
109 g
Rodzaj
HV ( wysoka objętość)
Wysokość
216 mm

Specyficzne kody

ean13
4712805979820

Zobacz także