Pompka Lezyne Tech Drive HP S

Lezyne
4712805976294

Pompka do roweru Lezyne Tech Drive HP S wykonana jest z najwyższej klasy, mocnych i wytrzymałych materiałów. Wyposażona jest w przewód ABS Flex Hose i kompozytowy uchwyt do montażu pompki na ramie.

Więcej

139,00 zł

-50,00 zł

189,00 zł

Płatności

Więcej informacji

Zarówno korpus, jak i tłok pompki do roweru Lezyne Tech Drive HP S wykonany jest z aluminium przy użyciu maszyn CNC.

Uchwyt zachodzi na korpus pompki, czyniąc konstrukcję zintegrowaną i kompaktową. Wyposażona jest w przewód ABS Flex Hose i kompozytowy uchwyt do montażu pompki na ramę.

Pompka do roweru Tech Drive HP posiada małą średnicę korpusu, zoptymalizowaną do pompowania opon wysokociśnieniowych. Świetnie nadają się do rowerów szosowych i niektórych rowerów miejskich na wąskich oponach.

Pompka do roweru Tech Drive HP S posiada elastyczny wężyk z systemem odpowietrzania ABS. Przy jego użyciu odkręcicie wężyk pompki od zaworu, nie ryzykując zniszczenia gwintu na zaworze.


Specyfikacja:

  • Tryb: wysokie ciśnienie (HP)
  • Zawór: Presta, Schrader, Dunlop
  • Ciśnienie: 120 psi / 8.3 bar
  • Materiał: aluminium i materiał kompozytowy
  • Waga: 88 g
  • Długość: 170 mm

Aluminiowa konstrukcja

Zapewnia lekkość i funkcjonalność oraz elegancki wygląd pompki. Wysoka precyzja wykonania, dzięki zastosowaniu w produkcji maszyn typy CNC.

Elementy wykonane z kompozytu

Wzmocnione włókna węglowe dające wysoką wytrzymałość, odporność na zużycie oraz długi czas użytkowania.

Tryb pompowania High Pressure

Pompka dedykowana do rowerów szosowych i miejskich rowerów o wąskich oponach, wymagających wysokiego ciśnienia.

ABS Flex Hose

Guzik ABS pozwala wypuścić powietrze z wężyka pompki, dzięki czemu można go łatwo odkręcić, nie ryzykując uszkodzenia gwintu za zaworze.

Pasuje do zaworów typu Presta (SV/FV)

Zawór o bardzo małej średnicy to Presta. Występuje w większości dętek oraz w obręczach bezdętkowych. Korzystają z niej profesjonaliści i amatorzy, gdyż zapewnia większą wytrzymałość kół. Pompka do roweru Sport Drive HP wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach, dlatego doskonale pasuje do zaworów typu Presta.


Pasuje do zaworów typu Schrader (AV)

Potocznie nazywany „wentylem samochodowym”, gdyż najczęściej występuje w dętkach i felgach samochodowych. Występuje również w dętkach rowerowych oraz amortyzatorach. Posiada bardzo szeroki otwór. Pompa do roweru Sport Drive HP wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach, dlatego doskonale pasuje do zaworów typu Schrader.


Pasuje do zaworów typu Dunlop (DV/EV)

Zawór o bardzo prostej budowie, a jednocześnie bardzo wytrzymały to Dunlop. Można go często spotykać w rowerach retro. Pompka do roweru Sport Drive HP wyposażona jest w elastyczny wężyk o dwóch końcówkach, dlatego doskonale pasuje do zaworów typu Dunlop.

Instrukcja

1. Odkręć wężyk i wyjmij go z rączki pompki
2. Dopasuj odpowiedni koniec pompki do zaworu Presta/Dunlop lub Schrader; drugi koniec wężyka przykręć do pompki
3. Pasujący koniec wężyka przykręć do otwartego zaworu, a następnie napompuj oponę.

W zaworach Presta z wymiennym rdzeniem: Przed użyciem pompki, wyjmij rdzeń zaworu i nałóż niewielką ilość smaru na gwint rdzenia. Ponownie umieść go w zaworze i porządnie dokręć.

Specyfikacja

Wysokość 170 mm
Pompka na naboje CO2 Nie
Rodzaj zaworu Presta/Samochodowy/Dunlop
Maksymalne ciśnienie 120 psi / 8.3 bar
Waga 80 g
Rodzaj HP ( wysokie ciśnienie )
Path: > > > Pompka Lezyne Tech Drive HP S

Inne produkty